... پرِ پرواز

به نام کارگردان زندگی :)

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ


درود  :)

میتونم بگم بعد از چند ماه کلنجار و چندین بار نوشتن و ثبت نکردن ، بالاخره قصد کردم تا تیک " منتشر شود " رو بزنم .


به پر ِ پرواز خوش اومدید . اینجا مال من هست ؛ هم مال من هم مال شمایی که میخونی .  یه وبلاگ  هست و یه خوانندش . پس اگر شما نباشید لطفی نداره .


قراره اینجا بنویسم . هر چی که این انگشتام روی کیبورد فشار میدن . بدون هیچ دغدغه و واهمه . واهمه اینکه نکنه یکی خوشش نیاد ، نکنه مخالفت کنن ، نکنه کسی رو ناراحت کنم ، نکنه مسخرم کنن ، نکنه طولانی و حوصله سر بر بنویسم و ... همین واهمه ها و وسواس شدید من در برابر مخاطبای وبلاگم که نظرشون برام خییییلی مهم بود ، باعث شدن از نوشتن دور باشم . پس قراره بنویسم ...


با کمال احترامی که برای خواننده هام قائل هستم و رفتار خواننده مدار ِ من طی 7 سال زندگی توی بلاگستان ، این من هستم . خودمم و نوشته هام ، نوشته هایی که از قلب و فکرم میان . خوشحال میشم نقد کنید و نظر بدید .


امیدوارم اقامت خوبی داشته باشم در فضای جدید بلاگ  :)


+ با من همراه بشید ...


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۱۷
  • ۷۶۴ نمایش
  • م . م

نظرات (۴)

  • شاهزاده شب
  • میشه از حضار خواهش کنم یه صلوات بلند ختم.کنن؟:/
    پاسخ:

    نه ممنون

    تشکر بابت اولین کامنت ...

    + خوش اومدی :)

  • سکوت پاییزی
  • چه خوبه که قراره بنویسی: ) موفق باشی رفیق
    پاسخ:

    با توکل بر خدا و همراهی شما مینویسم :)


    ممنونم . موید باشی


    + خوش اومدی :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :)
    پاسخ:

    خوش اومدی پرنده ی سفید :)

     

     

  • ... یکی از بنده هاش
  • ما که نیستیم ایشالا شما باشید
    مواظب خوبیهاتون باشید
    پاسخ:

    خوش اومدید :)

     

    ما هستیم ، شما هم باشید

     

    + همچنین

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی