... پرِ پرواز

میای قضاوت نکنی ؟

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ق.ظ


 

قضاوت ممنوع ....

 

میشه دیگه بدون اطلاع قضاوت نکنیم ؟ میشه کسی رو محاکمه نکنیم و حکم ندیم ؟ میشه داوری نکنیم ؟ میشه یه طرفه به ماجرا و آدما نگاه نکنیم ؟ لااقل اول حرفا و دلایلش رو بشنویم  ...

 

میدونید چه دوستی ها و چه رابطه ها و چه زندگی ها با همین " قضاوت بیهوده " از بین رفته ؟

 

هر آدمی منحصر به فرد و مستقل هست و زندگی جدا . سعی نکنید بدون اینکه خودتون رو جای دیگری بزارید و شرایط و دلایل و فکر و منطق اون آدم  رو بدونید ، قضاوتش کنید .

 

میگن اول خودتو درست کن بعد حرف بزن . اونایی که میشناسن منو میدونن که چجور آدمی هستم... هر جور آدمی هستم ولی همینجا قول میدم هیچ کسیو قضاوت نکنم ....

 

شما چی ؟

 

 

 

 

 از طرف یه آدم قضاوت شده ...

 

 

+ شاید ، پست موقت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۰۱
  • ۴۲۳ نمایش
  • م . م

نظرات (۴)

به به دادا محمود :)))
چاکر همرزم خوبمون هم هستیم :)
پاسخ:

مخلصم  :)

 

+ خوش اومدی به "پرِ  پرواز "  

  • شاهزاده شب
  • بعد من بگم یچیزیت هست بگو نه :))
    پاسخ:

    چیزیم نیست . تو ذهنم زیاد میگذشت گفتم بنویسمش و عهد و پیمانی که با خودم بستم که کسیو قضاوت نکنم رو با بقیه شریک بشم ...

     

     

  • ... یکی از بنده هاش
  • کاش میشد...
    اینجا تورو از رو نوشته هات میشناسن
    اینجا مجبورت میکنن که قسم بخوری تا باورت کنن...
    مواظب فکرهای تو سرمون باشیم
    پاسخ:

    میشه قضاوت نکرد . از خودمون شروع کنیم ...

     

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • فکر کنم اول یا دوم دبیرستان بودم. یکی از معلمامون گفت... فقط خدا می دونه که تو دل آدما چی میگذره. واسه همین قضاوت کردن فقط مختص به خداس... کسی نباید به خودش اجازه بده که دیگران رو قضاوت کنه.
    حرفش رو دوست داشتم.
    از اون روز تصمیم گرفتم کسی رو قضاوت نکنم.
    نمیگم صد در صد موفق بودم اما تمام تلاشم رو کردم.

    حالا... ممکنه از کسی بی دلیل خوشم بیاد یا بدم می آد. خیلیا از من شنیدن که از فلانی بدم می آد. اما این که من از کسی بدم بیاد به این معنی نیست که اون آدم آدم بدیه :)
    به همین راحتی :)
    پاسخ:

    درسته .  فقط خود ِ خودش میتونه قضاوت کنه ...

     

    پس شما خیلی وقته تصمیم به قضاوت نکردن رو گرفتی :) همین تصمیم و تلاش کردن که کسی رو قضاوت نکنیم هم خوبه ...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی