... پرِ پرواز

آسمون ِ آبی ِ خدا

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ب.ظ

 


وقت رفتن بود ؛ فکر ِ غربت و اتفاقات پیش روم  ، حال جالبی برام  نگه نداشته بود اما  دونه دونه زنگ میزدم و خداحافظی میکردم باهاشون

هر کدوم یه چیزی میگفتن و آرزوی موفقیت و صحت و سلامت داشتن برام . اما یکیشون بهم گفت : برو ، موفق باشی . لااقل تو یکی بین ماها یه چیزی بشو و دست پر برگرد !

 

حرف این یکی رو خوب یادم موند و همون شب هم تعجب کردم از حرفش

 

حالا بعد از گذشت دو سال و نیم و حضور من اینور ِ آب و خاک ، دوباره پیداش کردم و هم کلام شدم  . از کار و درسش پرسیدم و گفت دو تا رشته  میخونه ( وقتی شنیدم تعجب کردم که چطور دو تا رشته هم زمان ، که گفتش یکیش دانشگاهه و اون یکی برای کار ) و سر ِ کار هم میره . هم رشتش و هم کارش ، هر جفت در نظر من عالی بود و خوشحال شدم وقتی شنیدم پیشرفتشو تا این حد . آخه میدونید جایگاه کار و درسش بالاتر از من بود و همیشه موفقیت بقیه برام خوشایند هست .

 

اما در جواب ِ سوال من که پرسیدم " دیگه چه خبر " گفت : هیچ . بدبختی !!!!

 

و باز هم تعجب کردم مثل همون دو سال و نیم پیش از حرفش ... چون معتقدم آدمیزاد ، با این شان و عقل و هوشش هر جای دنیا باشه باید همونجا رو مرکز دنیا و محل زندگی ِ خوبش بدونه و عالی زندگی کنه !

 

و فرقی نداره اینور ِ آب باشه یا اونور ِ آب ؛ وقتی تموم آسمون ِ خدا آبیه ....

 

 

 

 

+ سخت بود نوشتن بعد از مدتها ...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۲۲
  • ۴۱۹ نمایش
  • م . م

نظرات (۴)

  • شاهزاده شب
  • وقتی آسمون همه جا یکیه :)
    پاسخ:

    آسمون یه رنگه هررر جا که باشی ...

     

    :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • آدم وقتی خودشو بدبخت بدونه. بدبختی هم براش می آد.
    منم بعضی وقتا این حال بهم دست میده.
    اما خب.... آدم نباید تو اون حال بمونه
    به نظر من احساس رضایت؛ تو قلب آدماس
    کسی که از زندگیش احساس رضایت داشته باشه خوشبخته
    چه اینجا باشه. چه هرجای دیگه:)
    پاسخ:

    درسته . اصلا واژه ی " بدبختی " رو دوست ندارم و توی زندگیم به کار نمیبرم .

     

    بقول سهراب : هر کجا هستم باشم ، آسمان مال من است :)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • آدمها هر جایی که باشن تو هر مقام و شرایطی که باشند بازم ناراضین ... چون ذات انسان همینطوره همیشه میخواد بیشتر از حال فعلیش باشه و قانع نیست به یه حد خاص: )
    پاسخ:

    آره واقعا . خود من اوایل خیلی ناراضی بودم از اینکه اینجام ...

     

    نمیدونم چرا این مدلی هستیم :))

  • ... یکی از بنده هاش
  • سپاس بیکران که خواهش منو عملی کردین :)
    همیشه بنویس. اونقدی که قلمت پر بشه از حرفای توی دلت
    پای دار باش
    مواظب آرزوهاتون باشید
    پاسخ:

    دیگه خواهش کرده بودید ازم ...

     

    ایشالله مینویسم :)

     

    سپاس . همچنین

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی